دوشنبـه این هفتـه ؛


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 359
:: باردید دیروز : 65
:: بازدید هفته : 428
:: بازدید ماه : 359
:: بازدید سال : 23205
:: بازدید کلی : 207682

RSS

Powered By
loxblog.Com

دوشنبـه این هفتـه ؛
شنبه 17 تير 1391 ساعت 11:31 | بازدید : 1208 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 • نشر ویروس از طریق کلیک روی دام‌های تبلیغاتی


پس از کشف DNS Changer مشخص شد که سیستم‌های آلوده به این ویروس، در هنگام اتصال به اینترنت کندتر عمل می‌کردند، اما نشانه‌ای از آسیب‌های جدی امنیتی بروز نیافته بود. هکرهای استونیایی با طراحی دام‌های تبلیغاتی، بیش از ۵۷۰ هزار کامپیوتر در سراسر جهان را هدف حمله سایبری خود قرار داده بودند.

فیس‌بوک و گوگل هم پیغام‌های ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی به کاربران درباره این ویروس طراحی کرده‌اند.

ماموران FBI که مدعی کشف این ویروس هستند دریافتند که اگر بخواهند سرورهای متصل به این ویروس را قطع کنند، کاربران سیستم‌های آلوده به DNS Chnger امکان اتصال به اینترنت را برای مدتی از دست خواهند داد.

کاربرانی که از آلوده بودن سیستم خود به این ویروس بی‌اطلاع‌اند، در معرض تهدیدهای امنیتی بزرگ‌تری قرار می‌گیرند؛ چون DNS به صورت اتوماتیک آنتی‌ویروس و نرم‌افزارهای امنیتی موجود در سیستم را غیرفعال می‌کند.

• چگونه از عدم آلودگی DNSChanger مطمئن شویم؟

با استفاده از ابزار (DNS changer Eye chart ۱) به سادگی می‌توانیم از آلودگی ابزار و یا عدم آلودگی ابزار و مسیرهای مورد استفاده برای اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنیم. با مراجعه به صفحه اینترنتی این ابراز، ( http://dns-ok.us ) اگر با یک پنجره بزرگ سبز رنگ مواجه شدید رایانه شما به ویروس DNS changer آلوده نیست.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


امّا در صورت مشاهده پنجره قرمز رنگ رایانه و یا یکی از مسیرهای دسترسی شما، به اینترنت، ‌آلوده به این بدافزار خطرناک است که باید در اولین فرصت نسبت به پاکسازی آن اقدام كنید.

در همین رابطه PandaLabs، لابراتوارهای امنیتی شرکت پاندا اعلام کرده است که برای پاکسازی ویروس DNSChanger، می‌‌توانید از انواع نرم‌افزارهای قدرتمند ضدویروس مانند Cloud Antivirus و یا ابزار مکمل ضدبدافزار مانند Panda ActiveScan که با هر نوع ضدویروس فعلی نصب شده در سیستم شما سازگار هستند، استفاده کنید و صحت تنظیمات دسترسی خود به اینترنت را از طریق تماس با شرکت‌های سرویس دهنده اینترنت، ‌بررسی کنید. اما به هر حال، متأسفانه در برخی موارد به علت شدت آلودگی، برخی از کاربران ناچار به تعویض سیستم‌های عامل خود می‌شوند.

 






:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: